Noordoostpolder

HERINNERING bloemschikfilm Van Bentem Sierteelt

Hierbij de link naar de Website van Groei&Bloei Noordoostpolder.
Video van Van Bentem Sierteelt
Als de link niet werkt, dan is het adres:

U wordt dan veilig en direct met onze website verbonden en daar kunt u op het filmpje klikken.
Rechtsonder in het filmpje kunt u het beeld vergroten en verkleinen.
Onder het filmpje staat een reactieformulier.
Hierop kunt u tot dinsdag 12:00 uur uw reactie geven over het filmpje, of het bloemstuk, of wat u ons ook maar wilt meedelen.
Uit de inzenders die lid zijn van Groei & Bloei Noordoostpolder wordt het bloemstuk verloot. De winnaar krijgt bericht van ons.

Morgen krijgt u opnieuw een HERINNERING  voor het volgende filmpje. En ook nog een keer op woensdag.

Polderbloei Winter 2020-2021

Puzzel
In het midden van de Poldebloei Winter 2020-2021 staat een puzzel.
Als u de juiste oplossing inlevert maakt u kans op een prachtige, hele stoere en degelijke voerdruppel voor vogels.
De druppel kunt u jaren achtereen gebruiken!  Wij verloten er drie onder onze leden!

Tegoedbon
Leden hebben in de Polderbloei een Tegoedbon gevonden!
Kom deze aanstaande vrijdag of zaterdag tussen 11:00 en 16:00 uur inwisselen tegen een mooie zak met tulpenbollen bij een van de bestuursleden thuis.
Adressen in de Polderbloei pagina 4 of op de bestuurspagina van de website.
De tulpenbollen kunnen nog prima gepoot worden zodat u ook volgend jaar nog eens aan ons denkt!  Weggeven kan natuurlijk ook!
Maar dan hebben wij in ieder geval weer even een contactmoment.
Tot dan.
Als het vanwege nieuwe Corona maatregelen niet kan, delen we dat morgen mee.

Bestuur Groei & Bloei Noordoostpolder