Heerhugowaard
Nieuwsflits 18 december 2020

Beste leden,

Het jaar 2020 zal nog lang in onze herinnering blijven. Wie had ooit kunnen bedenken dat Nederland te maken zou krijgen met een nietsontziend virus, dat ons helaas ook voorlopig nog in zijn greep zal houden.
Toen de eerste lockdown kwam in het voorjaar, was dat behoorlijk schakelen voor iedereen.
Voor onze afdeling bleek het niet mogelijk om, met in achtneming van o.a. de 1,5 meter maatregel, ledenavonden te organiseren, waardoor al onze activiteiten tot onze spijt moesten worden afgelast.
Door het regelmatig verzenden van een Nieuwsflits hebben wij geprobeerd u op de hoogte te houden van de meest recente ontwikkelingen en andere informatie of leuke weetjes om zo enigszins contact met u te blijven houden.

Toch richten wij onze blik op de toekomst en hopen, dat we in in de loop van 2021, onze activiteiten weer kunnen hervatten.
Wij zijn in ieder geval druk bezig met het samenstellen van ons nieuwe jaarprogramma.
Zodra hier iets meer over bekend gemaakt kan worden, hoort u dit z.s.m. van ons.

Het bestuur staat te popelen om u weer in goede gezondheid te kunnen ontmoeten tijdens de ledenavonden in Centrum 31 en andere activiteiten.

Wij wensen u gezellige feestdagen en graag tot ziens.
Namens het bestuur,
Hanny de Jong, vicevoorzitter.

Met dank aan onze adverteerders: