Dordrecht

Uit de bestuurstuin

Alvast een nieuwsbrief om u te laten weten dat de lezing op 27 januari niet door kan gaan. Voorlopig zijn alle activiteiten stopgezet en wachten wij af wat de maatregelen van de overheid zijn. Ik hoor om mij heen steeds meer mensen die corona hebben gekregen. Wij moeten voorzichtig zijn voor onszelf en voor de mensen om ons heen. Ons programma passen we aan en we kijken wat wel mogelijk is.

De fotowedstrijd is een veilige activiteit, zie onze website. Tot 31 maart is het thema: winter en de eerste foto's zijn al binnen. Vooral vorige week met de sneeuw, al  was het weinig, was er tijd om de winterse natuur in en rond de tuin mooi op de foto te zetten.

Een Valentijnshart van kuiden

Wat ook wel kan is dit keer weer bloemschikken thuis met een pakket. En natuurlijk heeft Marga heel toepasselijk een Valentijnshart van kruiden ontworpen. De ondergrond is stevig van ijzer waar we diverse kruiden op bevestigen. Rozemarijn, tijm, zowel gedroogd als vers, salie, steeneik, hedera en eucalyptus. Het resultaat is een heerlijk ruikend hart dat ook erg leuk staat bv. in de keuken. In het pakket zitten alle materialen zoals het hart, de groenmaterialen, kruiden, wikkeldraad en natuurlijk een duidelijke beschrijving. Aan het hart zit een ketting inclusief haak, zodat u hem overal kunt ophangen. De afmetingen van het hart inclusief het groen is ongeveer 45 cm.

Het kruidenhart ophalen op 6 februari  tussen 10.00  en 12.00 uur als pakket in de loods  bij Marga Dokman, Zuidbuitenpoldersekade 1 ( vlak voor hoveniersbedrijf de Biesbosch). Er mag maar 1 persoon tegelijk naar binnen!

Heeft u ook zin om thuis dit stuk te maken, geeft u zich dan op door voor 31 januari te mailen naar info@dordrecht.groei.nl en uw betaling is dan gelijk uw aanmelding.

Kosten: Leden: € 20,00, niet Leden: € 27,50.

Vindt u een Tikkie handiger dan overmaken, dan kan dit ook. Vermeld dan bij uw aanmelding uw mailadres en mobiele nummer.

Kijk voor meer informatie op:

dordrecht.groei.nl/activiteiten/valentijnstbloemschikken-thuis-op- 6-februari/

Voor meer informatie kunt u kijken op onze website:  Dordrecht.groei.nl/ activiteiten

Onze mailadressen:

Voorzitter: Marijke Hubers  voorzitter.groeidordt(at)gmail.com

Vice- voorzitter en webmaster: Els Chrispijn  groeidordt(at)gmail.com

Secretaris: Jeanne Steeghs secretariaat.groeidordt(at)gmail.com

Penningmeester: Raymond de Lepper  penningmeester.groeidordt(at)gmail.com

2e penningmeester en ledenadministratie: Annemarie Bakker leden.groeidordt@gmail.com

Algemeen lid: Kim Schelvis