Amsterdam

Uitnodiging

Beste Leden,

Wat een enthousiasme voor de excursie naar de Bijbelse Tuin in Hoofddorp. Binnen een paar uur was hij vol. Maar niet getreurd als u niet tot de gelukkige behoort, want we gaan het herhalen ergens eind juli/ begin augustus. Hartverwarmend voor ons als bestuur. We gaan nu door naar de tweede excursie.

We gaan op dinsdag 29 juni in de middag om 15.00 – 17.00 uur naar de Botanische Tuin Zuidas, behorend bij de Vrije Universiteit. We krijgen daar een rondleiding en koffie/thee to go en er is een toilet. De tuin is beroemd om zijn kassen met de grootste verzameling cactussen en succulenten in Nederland. Er is ook een rotstuin, een varentuin en een grote hoeveelheid kuipplanten. Er is een winkel voor leuke (tuin)presentjes.

Dit uitstapje is gratis, uw aangeboden door het bestuur van Groei en Bloei en alleen voor leden. Er kunnen 8 personen mee. In principe geldt dat mensen, die mee gaan (dus niet diegenen die op de wachtlijst staan) naar Hoofddorp achter op de lijst komen te staan, om andere leden een kans te geven. Maar schroom niet u op te geven. Bij grote belangstelling, gaan we ook deze excursie herhalen.

We doen dit coronaproof. We houden ons aan de basisregels als niet meegaan met klachten, waar nodig onze handen wassen of een mondkapje dragen. Ook houden we afstand van elkaar. We gaan op eigen gelegenheid naar de tuin toe per fiets of openbaar vervoer. Er is een groot aanbod van openbaar vervoer.

We verzamelen 14.50 uur bij de Hoofdingang Van Boechorsstraat 8, Amsterdam in Buitenveldert, tussen de VU en VUMC.

Opgave bij Corrie Rikkers vóór woensdag 23 juni via mail c.rikkers@hetnet.nl of tel. 0628332155 (graag via whatsapp).

Hartelijke groeten, het bestuur van Groei en Bloei, afd. Amsterdam.