Zeist

Open Tuinen Route

Bijna is het zover.
Komend weekend is de landelijke Open Tuinen Route van Groei & Bloei ter afsluiting van de Nationale Tuinweek.
Ook de afd. Zeist e.o. doet hieraan mee op zaterdag 19 juni 2021.
Er zijn een viertal particuliere tuinen open maar ook de Dieptetuin, het Griftbosje en de zgn. Heuvelrugtuin zijn erbij.
Bij de Dieptetuin wordt elk uur een rondleiding gegeven die ongeveer 20 minuten duurt.
Het Griftbosje in Zeist West is een initiatief van buurtbewoners.
Zij geven antwoord op al uw vragen over het ontstaan en de uitvoering.
Bij het Beauforthuis is twee jaar geleden het initiatief genomen voor de aanleg van een zgn. Heuvelrugtuin.
Ook hier kunt u het resultaat bekijken en bent u in de gelegenheid om een kopje koffie/thee of iets anders te gebruiken.
Ontdek de diversiteit van de tuinen en laat u inspireren!
U bent van harte welkom!

De deelnemende tuinen, Dieptetuin, Griftbosje en Heuvelrugtuin zijn van 10.00 - 16.00 uur geopend.
De toegang is zowel voor leden als voor niet-leden gratis.
Alle informatie, zoals adressen en korte omschrijving van de tuinen, vindt u op onze website www.zeist.groei.nl

Kijk voor u vertrekt, nog even op deze website.
Mochten er wijzigingen zijn dan staat het erop.

Wellicht ten overvloede maar ook de geldende coronamaatregelen moeten op deze dag in acht genomen worden!

Activiteiten

Wij zijn op dit moment druk bezig om activiteiten te organiseren zoals excursie, lezingen, voorbereiding jaarvergadering, bloemschikcursus, workshop en een kerstbloemschikdemonstratie.
Zodra er iets bekend is, zetten we dit op de website en komt het in ons afdelingsblad TUINZIN te staan.
De datum van de herfstworkshop is inmiddels bekend: woensdag 13 oktober.
En natuurllijk de Groei & Bloei Tuin- en Natuurmarkt, die wordt op de eerste zondag in september gehouden.

Met vriendelijke groet,
Bestuur Groei & Bloei afd.Zeist e.o.