Lelystad

Geheugensteuntje september 2022

Groei en Bloei Lelystad heeft voor september twee activiteiten op het programma staan

14 september: 4 seizoenen een heldere vijver - lezing door Yvon van der Meer

In een kleine twee uur gaat Yvon van der Meer ons alles vertellen over de vijver. Heb je een vijver die maar niet helder wil worden of ben je van plan een vijver aan te leggen, pak dan je kans om van haar kennis gebruik te maken.

Tijd: Zaal open om 19.45 uur, start om 20.00 uur

Locatie: Duurzaamheidswinkel, Stadhuisplein 51, Lelystad

Kosten: Gratis voor leden, niet-leden betalen € 5,-, inclusief consumptie.

23 september: Koffieochtend in de Cleygaerd

Op 23 september houden wij van 10.00 tot 12.00 uur weer onze bekende koffieochtend.

De koffieochtend is bedoeld om weer eens gezellig bij te praten en wetenswaardigheden over planten en tuinen uit te wisselen. Bij de Cleygaerd kun je ook lekker rondwandelen.

Aanmelden: Wil je verzekerd zijn van taart en/of koek bij de koffie of thee (aanrader want heerlijk) of heb je speciale dieetwensen dan graag aanmelden voor 18 september via deze link.

lelystad.groei.nl/activiteiten/programma-2022/koffie-ochtend-bij-de-cleygaerd-16-aug

Kosten: Koffie, thee, taart en/of koek zelf af rekenen aan het eind van de ochtend. Er is een pinapparaat aanwezig.

Tijd: 10.00 - 12 .00 uur

Locatie: Bronsweg 17, Lelystad

Bij beide activiteiten zijn ook niet-leden van harte welkom.

Meer informatie over de activiteiten vind je op onze website of in het Lelyblad van september 2022.

Opgeven voor 24 september: Bloemen maken van keramiek.

Op zaterdag 1 en 22 oktober of woensdag 5 en 26 oktober kun je kleien en glazuren.

Kijk op ww.lelystad.groei.nl of in het Lelyblad van september en geef je op als je mee wilt doen.