Amsterdam

UITNODIGING GROENMIDDAG IN HET CLAVERHUIS OP 9 OKTOBER

Beste leden,

Zondag 9 oktober is er een groenmiddag in het buurtcentrum ‘Het Claverhuis’, Elandsgracht 70 in de Jordaan. Het is een co-productie van het buurtcentrum en Groei & Bloei, afdeling Amsterdam. Alle leden van Groei & Bloei zijn van harte welkom. Entree is gratis.
Het programma is als volgt: vanaf 14.00 uur is er koffie/thee, groeninfo, een plantendokter en een plantjesruilbeurs
Om 15.00 uur begint een lezing van Suze Peters over plaagdiertjes in de tuin. Hoe zorgen we dat deze plaagdiertjes geen plaag meer zijn. De bladluis zal zij o.a. ten tonele voeren. Suze Peters heeft een boek geschreven over plaagdiertjes en dit kan men ter plekke kopen. Zij gaf deze lezing ook op het landelijke event Gardenista en vooral tot hilariteit van de aanwezigen.

Na de lezing is er een drankje en kunt u overgebleven plantjes mee naar huis nemen en ook
een zakje gratis bloembollen.

Het is altijd een reuze gezellige en informatieve midddag, dus warm aanbevolen.

Een hartelijke groet,

Het bestuur van Groei & Bloei, afdeling Amsterdam