Deventer

Ruilbeurs

Elk voor- en najaar organiseert het bestuur exclusief voor de leden een plantenruilbeurs. Je doet een ander plezier door de planten die je over hebt, mee te nemen naar de ruilbeurs. Met een beetje geluk ga je zelf naar huis met planten die niet overal te koop zijn. Het is er altijd gezellig. Tijd voor een praatje en een kopje koffie. Bij de plantenruilbeurs staat het verenigingsgevoel voorop. Iedereen is van harte welkom. Bent u nog geen lid, dan kunt u ook ter plaatse lid worden.

Kom vooral op tijd want in het eerste half uur vinden de meeste ‘transacties’ plaats. En voor de nieuwe bezoekers: het is altijd gezellig druk, er is gratis koffie en ook als u zelf niets hebt aan te bieden bent u van harte welkom.

Informatie over ruilbeurzen die nog worden georganiseerd, worden opgenomen in de Agenda. Raadpleeg ook Activiteiten.