Deurne/Venray

Lezing 12 april ‘Onze tuin, ons paradijs’ door Anita Nijssen

Op woensdag 12 april 2023 zal voormalig varkenshouder Anita Nijssen vertellen over haar nieuwe passie ‘Onze tuin, ons paradijs’.
In 1997 kwam door de varkenspest een einde aan het varkensbedrijf van Anita Nijssen en haar man in Someren. Zij gingen elders aan de slag bij een boomkwekerij en in de tuinbouw. Anita leerde tuinieren en na de sloop van de stallen in 2003 heeft ze haar grote tuin van 8000 m2 helemaal zelf ontworpen en aangelegd. Het is een prachtige tuin geworden, een paradijs, waarin werken met de natuur vanzelfsprekend is.

In Ons Paradijs worden feesten georganiseerd en zijn bezoekers welkom. Het televisieprogramma “BinnensteBuiten” gaf op 15 november 2021 aandacht aan deze bijzondere tuin. Prachtige herfstkleuren in tuin Someren | BinnensteBuiten (kro-ncrv.nl)

De website www.ons-paradijs.nl

De lezing wordt 12 april gehouden in het Gerardushuis Walsberg Parkstraat 2 Deurne 20.00 uur. De avond is gratis voor leden van Groei & Bloei Deurne/Venray, niet-leden 4 euro.