De Groei & Bloei Nationale Tuinweek

• Persbericht Groei & Bloei Nationale Tuinweek
  • Agenda op www.groei.nl/tuinweek

Wedstrijd Meest Waterbewuste Tuin

Heeft jouw afdeling al een tuin voorgedragen voor de wedstrijd Meest Waterbewuste Tuin 2023? Heb je in je afdeling een tuin die volgens jou in aanmerking komt voor deze eretitel, meld die tuin dan aan door een mail te sturen naar nationaletuinweek@groei.nl, met een korte beschrijving van de tuin en een paar foto’s. Iedere afdeling mag maximaal drie tuinen voordragen. Doe het snel want je hebt nog tot en met 15 mei aanstaande!
Kijk voor meer info en criteria op de verkiezingspagina op groei.nl.

Fotowedstrijd Leven in de Tuin

Op 15 mei start de fotowedstrijd met het thema Leven in de tuin. Leg het leven in jouw tuin, moestuin, balkon of gevel‐ of stadstuin vast en stuur je foto in. Laat je creativiteit de vrije loop en ding mee naar mooie prijzen. Fotograaf Martin van Lokven zal de drie winnende foto’s kiezen. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de Groei & Bloei Nationale Tuinweek. De wedstrijd loopt t/m 13 juni 2023. Meer informatie hierover volgt op www.groei.nl

Persbericht Groei & Bloei Nationale Tuinweek

Er is een persbericht over de Groei & Bloei Nationale Tuinweek verstuurd naar de ‘groene’ vakmedia en tuinspecials van consumentenmedia, de vakpers en de dagbladen, websites, bloggers etc. Dit persbericht en de foto’s kun je als afdeling uiteraard ook gebruiken om de Nationale Tuinweek onder de aandacht te brengen bij de lokale en regionale media. Download het perbericht en de bijbehorende foto’s van intranet (wel eerst inloggen).

Agenda op www.groei.nl/tuinweek

Alle aangemelde tuinweek‐activiteiten staan op www.groei.nl/tuinweek. Ook alle afdelingen die meedoen aan het landelijke Open Tuinen Weekend kun je daar vinden. Controleer of de activiteiten van je afdeling er goed in staan (locatie, tijdstip, data etc.). Wijzigingen en/of nieuwe activiteiten kun je doorgeven via nationaletuinweek@groei.nl.

Nieuwsbrief op je eigen e-mail adres ontvangen?

Heb je deze nieuwsbrief doorgestuurd gekregen van een collega-bestuurslid? Meld je dan zelf aan voor de nieuwsbrief. Dan ontvang je vanaf nu automatisch de nieuwsbrief op je eigen e-mail adres.

Met vriendelijke groeten van het intranet-team.