Midden-Groningen
!!! HYPERNATUUR !!!

COR VAN GELDEREN

is nationaal en internationaal gekend vanwege zijn tuinontwerpen en beplantingsplannen. Hij is vennoot in de PlantenTuin Esveld, een familiebedrijf, sinds 1865 actief als kwekers van tuinplanten in Boskoop (www.esveld.nl)

Samen met goede vriend en fotograaf Wouter van der Tol heeft Cor van Gelderen de laatste jaren gewerkt aan het boek "Hypernatuur". In dit boek legt Cor uit hoe je een succesvol tuinontwerp en beplantingsplan kunt maken als je je laat inspireren en instrueren door de natuur. Immers voor ieder tuinvraagstuk heeft de natuur al een goede oplossing bedacht. Als je op deze manier - met de natuur meedenkend - ontwerpt, dan maak je het jezelf als tuinier gemakkelijker.

Aan de hand van voorbeelden van natuurlijke beplantingen in binnen- en buitenlandse tuinen, geeft Cor een inkijkje in zijn ontwerpvisie. Het zijn niet alleen tuinen van Cor zelf, maar ook beroemdheden als Beth Chatto, Piet Oudolf en vele anderen passeren de revue. Meer info op de website.

Voor ons is hij geen onbekende want hij heeft al een aantal keren met de nodige humor interessante lezingen bij ons gegeven. Wij zijn verheugd dat hij voor ons weer de reis naar Sappemeer wil maken.

DIT MAG JE ECHT NIET MISSEN

De lezing is in Brandpunt, Noorderstraat 27, 9611 AA , Sappemeer

Aanvang 19.30 uur. Leden gratis, niet-leden betalen € 3,00 entree.

Bij de binnenkomst wordt € 4,00 afgerekend voor koffie/thee en een drankje in de pauze.