Appingedam/Delfzijl

Bloemschikdemonstratie door Linda Eising (Flora Projects)

“VAN BLOEMEN NAAR BLOEMSTUK”

…op zoek naar inspiratie voor het maken van een mooi bloemstuk?

…houd je van bloemen, bloemschikken en/of de natuur?

…of wil je gewoon genieten en wellicht een prachtig bloemstuk winnen?

Dan ben je op dinsdag 26 september a.s. van harte welkom bij de demonstratie bloemsierkunst, verzorgd door Linda Eising. Met passie, enthousiasme en vol ideeën zal Linda voor ons de demonstratie verzorgen. Linda combineert in het dagelijks leven haar eigen onderneming  Flora Projects met het docentschap bij Terra. Daarom is ze bij uitstek geschikt iedereen stap-voor-stap mee te nemen in alles wat ze deze avond voor ons gaat maken. Van materiaalgebruik en werkwijze tot ondergronden; ze zal de diverse kneepjes van het vak met ons delen en natuurlijk kun je vragen stellen. Technisch goed werken vindt ze belangrijk, plantaardige materialen moeten op zo'n manier verwerkt worden dat deze optimaal houdbaar zijn en alles moet stevig in elkaar zitten.

Zoals gebruikelijk bij de demonstraties maken jullie als bezoekers kans om aan het eind van de avond in het bezit te komen van één van de creaties. De gemaakte bloemstukken worden namelijk verloot. Ook is er gelegenheid veel van de materialen die Linda in haar stukken verwerkt te kopen, zodat je er thuis mee aan de slag kunt. Het belooft dus een avond met een heel gevarieerd programma te worden!

…beginnen jouw groene vingers al te kriebelen?

…“Ik heb heel veel zin om mijn vakkennis met jullie te delen!”

…laat je inspireren door Linda

…we zien je graag op dinsdag 26 september in het ASWA!

Aanvang: 19.30 uur

Entree leden € 10,-/ niet leden € 12,50 (inclusief 1 lot, exclusief consumpties)

Locatie: ASWA, Burg. Klauckelaan 16, Appingedam