Soest

Nieuwsflits 115, oktober 2023

Redactie: Steef Buijtenhuis.

Workshop herfst

Deze workshop zal worden verzorgd door Wilma Vedder (44 jaar).
Zij is bloemist in Bunschoten/Spakenburg
Vanaf de middelbare school is zij werkzaam in de bloemen en heeft  bij verschillende bloemisten gewerkt in Bunschoten, Bilthoven en Baarn.
Sinds 2003 is zij voor zichzelf begonnen met alleen bruidswerk en rouwwerk en langzaamaan werd het steeds drukker.
Nu geeft zij ook workshops en zal zij op donderdag 9 NOVEMBER 2023 de workshop Herfst voor ons verzorgen.

Wat gaan wij maken?     EEN  WRAP

Foto ter illustratie; de te gebruiken materialen kunnen afwijken.

Wij gaan deze avond een “wrap” vullen met oasis en deze opmaken  met natuurlijke herfstmaterialen en bloemen.
De wrap wordt afgewerkt met een mooi lint.
Hoe deze te maken zal Wilma natuurlijk aan ons uitleggen.
Voor alle materialen wordt gezorgd, zowel voor de bloemen als  voor de ondergrond waar het stuk op gemaakt wordt.
Heb je ervaring met bloemschikken of juist niet, iedereen is welkom.
Het wordt vast en zeker een gezellige avond.
Na afloop gaan wij met een bijzondere zelfgemaakte creatie naar huis.
=====================================================
Code W1
Docent: Wilma Vedder
Kosten: € 30,00 leden / € 35,00 niet-leden
Tijdstip: 20.00 – 22.00 uur
Datum: 9 november 2023
Zelf meenemen: plastic zak, draadtangetje, snoeischaar en een scherp mesje, big shopper of kratje voor vervoer.

Aanmelden uiterlijk 24 oktober 2023

bij Mw. Marianne Kersbergen per e-mail: mariannegroeienbloei@kpnmail.nl   o.v.v. naam / adres / tel.nummer / wel-geen lid Groei & Bloei

=====================================================

De workshop wordt gehouden in het Desmond Tutucentrum, in de ruimte van de Soester Vogelvrienden aan de Molenstaat 8D (achteringang) te Soest. Te bereiken via de van Goyenlaan.

Wij hopen u te mogen verwelkomen bij deze workshop.

Namens de commissie cursussen en workshops:
Lida Wezenaar en Marianne Kersbergen

Informatieavond op donderdag 16 november 2023.

In de vorige Bloeiwijzer hebben we aangekondigd dat Kees Boele ons alles zou vertellen over het bestrijden van ziekten en plagen op biologische wijze. Helaas is hij verhinderd.

Gelukkig hebben we Jos Malherbe bereid gevonden hem te vervangen.

Hij is ook expert in het biologisch bestrijden van ziekten en plagen, maar dan van mensen. Van beroep is hij natuurgeneeskundig therapeut.

Hij zal ons alles vertellen over welke kruiden we kunnen gebruiken bij lichamelijke klachten.16 november: dat duurt nog even, we komen er nog op terug!