Baarn

Uitnodiging lancering Natuurboek in Baarn

U bent van harte uitgenodigd om bij de lancering aanwezig te zijn. Deze is op woensdag 25 oktober vanaf 10.30 uur (inloop vanaf 10.15 uur) bij De Groene Inval in Baarn. Wilt u aanwezig zijn? Laat ons dat dan weten door een mail te sturen naar info@degroeneinval.nl of communicatie@baarn.nl.

Welke dieren leven in de Baarnse bebouwde kom? En hoe kunnen we ervoor zorgen dat we goed voor hen zorgen zodat we een positieve bijdrage kunnen leveren aan de biodiversiteit in Baarn?

Ecoloog Miranda Hoeksema van de RUD heeft in opdracht van de gemeente Baarn rondgelopen en hier onderzoek naar gedaan. Alle bevindingen zijn gebundeld in het boek 'Natuur in Baarn'. Woensdag 25 oktober lanceren we de digitale versie van het boek.

Ook zijn er vanaf dan een aantal gedrukte inkijkexemplaren beschikbaar op diverse plekken in Baarn. Schrijf je nu in! Vol is vol!

Fleurige actie - rectificatie link

In de vorige NieuwsFlits vertelde ik u dat ik dit jaar 25 jaar bij Groei & Bloei Baarn betrokken ben en hiervoor een actie heb bedacht om Baarn nog fleuriger te maken. Dit kon mooi toen 'Baarn buurt mee' in het leven werd geroepen door de Gemeente. Wij willen het eerste gedeelte van de Wagenaarlaan opvrolijken voor de vlinders, de wespen en de hommels met Vlinderstruiken. Wellicht heeft u als leden in Baarn nog een cheque liggen die u aan ons doel wilt doneren. Dat zouden we ontzettend leuk en fijn vinden. Gistermiddag mocht ik er al 1 ontvangen.

Nou stond er een foutieve link in dus ik wil bij deze de goede nog even vermelden: https://www.baarnbuurtmee.nl/initiatief/75

Alvast dank, hartelijke groet Hans Wijbrands

Jubilarissen - 40 jaar lid

Dit jaar zijn er weer 4 leden die 40 jaar lid van onze afdeling zijn. Normaal gesproken krijgen ze rond de datum dat ze lid werden een presentje van het bestuur. Maar dat is niet helemaal gelukt en dus zal het binnenkort even bij u worden aangereikt.