Amersfoort
Nieuwsflits december 2023

Laatste Nieuwsflits van dit jaar

Twee terugblikken én een voorproefje voor 2024.

Prijsuitreiking voortuinkeuring Leusden

De prijuitreiking van de voortuinkeuring 2023 leverde weer een boeiende avond op. En natuurlijk was er ook een groene attentie voor de winnaars, lees verder hier.

Kerstworkshops

op 12 en 14 december: 32 deelnemers op 2 avonden, het was ontzettend gezellig. Kijk maar hier.

Activiteitenprogramma 2024

Geen Bladgroen meer met het volledige jaarprogramma. Dat werd te duur.

We maken voortaan twee keer per jaar een flyer met daarin een beknopt overzicht van het programma voor de komende zes maanden. Alle uitgebreide informatie en de noodzakelijke actuele gegevens staan op de website. De maandelijkse Nieuwsflits blijft als vanouds de lezers wijzen op activiteiten die de komende maand plaatsvinden.

De papieren flyer is begin 2024 beschikbaar bij onze Groei&Bloei-avonden en alle andere activiteiten. Ook kan hij dan worden gedownload vanaf onze website.

(foto: screenshot van de voorkant van de flyer)

Moes&Pluk, een nieuw initiatief

Moes&Pluk is de naam van onze nieuwe club voor moes- en pluktuiniers.

In het verenigingsseizoen 2022-2023 is er weer een cursus biologisch moestuinieren georganiseerd, met voltallige deelname. In vier avonden kregen de cursisten lesstof en voldoende handvatten mee om hun moestuin van de grond te krijgen en te laten groeien en bloeien. Als vervolg op deze moestuincursus is er nu een moestuin- en pluktuinclub opgericht.
Lees hier alles over op onze website en doe mee!

(foto: een hoekje van een pluktuin)

Namens het webmastersteam prettige feestdagen en een goed 2024 gewenst.