De Langstraat
Nieuwsflits nr. 19

WE SLUITEN HET JAAR AF

Onze vereniging heeft een mooi en gevarieerd jaar achter de rug. We danken iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt: het bestuur, de vrijwilligers en onze sponsoren. We gaan genieten van de gezellige laatste weken van het jaar.

Het bestuur wenst iedereen mooie en gezellige kerstdagen, een fijn jaareinde en een goed begin van het nieuwe jaar 2024.

Let een beetje op iedereen in je omgeving en wees voorzichtig met vuurwerk. Dan kunnen we weer gaan genieten van alle activiteiten in het nieuwe jaar.

PRESENTATIE LEZING MARGARETH HOP VAN 21 NOVEMBER

Margareth Hop heeft tijdens deze lezing over "Een tuin voor het nieuwe klimaat"  aangegeven dat ze de presentatie beschikbaar zou stellen.

Via deze link kun je de Powerpoint-presentatie nog eens nalezen.

IJSNAALDEN IN DE DUINEN

Een uitzonderlijk verschijnsel gezien op zondag 3 december 2023. Op blootliggende zwarte oergrond komt bij vorst het grondvocht naar boven en verandertdan in ijsnaalden.
Groetjes, Piet Langerwerf

Met een hartelijke seizoensgroet van Groei & Bloei De Langstraat