Dordrecht
Herinnering Valentijnsworkshop

7 februari Valentijnsworkshop

Beste Bloemenliefhebber,

Op 7 februari om 19.30 uur nodigen wij je van harte uit voor een betoverende avond vol bloemenpracht! Groei en Bloei Dordrecht organiseert een romantische workshop waarbij je de kans krijgt om een schitterend Valentijnsstuk te creëren.

Het is een bloemenhart van verse bloemen. o.a  (tros)roosjes, hypericum, eryngium, gipskruid en groen. Het hart is op steekschuim gestoken. Je kunt zelf een bord meenemen als je dat wil.

Wat kun je verwachten:

• Leer hoe je een prachtig romantisch bloemstuk samenstelt.
  • Geniet van een gezellige sfeer en ontmoet gelijkgestemde bloemenliefhebbers.
  • Een geweldige start van 2024 door iets moois te creëren met je eigen handen.
  • Onder leiding van docente Ria van Tilburg

Details:

• Datum: 7 februari 2024
  • Tijd: 19.30 uur
  • Locatie: de Voliére, HP de Kosterstraat 5, 3313 AM  Dordrecht

Prijs: Wij willen je informeren dat door de stijgende kosten, onze prijzen zijn aangepast.

• Leden betalen € 27,50.
  • Niet-leden zijn ook van harte welkom en betalen € 32,50.

Om de betaling te regelen, kun je het verschuldigde bedrag overmaken naar:

NL88 TRIO 0320 5955 79  ten name van Koninklijke Maatschappij Tuinbouw en Plantkunde, afdeling Dordrecht.

Let op we hebben een nieuw bankrekeningnummer!

Om je plek te reserveren, vragen we je vriendelijk om vóór 4 februari  een e-mail te sturen naar Marieke Schouten op leden.groeidordt@gmail.com

Wij hopen jou van harte te verwelkomen op deze speciale avond.