Drachten

WORKSHOP ENTEN

Altijd al eens zelf een fruitboom willen enten? Op 2 maart van 9.30 uur tot 12.00 uur is dit mogelijk, dan geeft Paulien Verschuren een ent-workshop in Drachten bij de Wrottersploech. U krijgt eerst een uitleg en gaat dan snel zelf aan de slag om de techniek te leren. U gaat naar huis met twee zelf geënte fruitboompjes. Er is enthout om uit te kiezen, vnl appel, maar ook peer en pruim is mogelijk. Eigen enthout kan ook, bijvoorbeeld van een lekkere appelsoort uit de tuin van familie of kennissen.
De kosten zijn € 20,- voor leden en € 25 voor niet leden. Koffie/thee met wat lekkers inbegrepen. Wilt u meer dan twee boompjes maken, is dat à € 3,- per boompje. Wel graag zelf een snoeischaar meenemen.
Voor info en opgave graag een mail naar Gaardenierfriesland@gmail.com. In verband met aanschaf materialen opgave uiterlijk 8 februari