Spijkenisse-Hoogvliet

60 JAAR BESTAAN VAN DE AFDELING

Foto- en verhalenwedstrijd “Groei & Bloei in je tuin”

Zoals in ons vorige boekje al aangekondigd heeft de lustrumcommissie een aantal activiteiten bedacht om te vieren dat onze afdeling dit jaar 60 jaar bestaat.

Onder deze activiteiten valt ook de foto- en verhalenwedstrijd.

Deze brengen wij dan ook graag nogmaals onder jullie aandacht.

Fotowedstrijd

Heb jij een prachtige foto van je tuin of balkon die past binnen het thema “Groei & Bloei in je tuin”?

Stuur die foto dan voor 1 juli 2024 in!

Verhalenwedstrijd Niet iedereen houdt van fotograferen, maar is juist wel heel goed in het schrijven van een verhaal(tje). Dus ook die leden moedigen we aan om deel te nemen in dit lustrumjaar. Stuur je verhaal, met ook het thema “Groei & Bloei in je tuin” in voor 1 juli 2024 en wie weet win je deze wedstrijd.

Stuur je inzending naar het bestuur

Stuur je inzending naar info@spijkenisse-hoogvliet.groei.nl. Frans en Ans  jureren de wedstrijden.

De winnaars van beide wedstrijden worden bekendgemaakt tijdens de feestelijke avond op 10 augustus 2024.