Deventer

Groei & Bloei Deventer e. o. - Nieuwsflits oktober 2019

In deze Nieuwsflits

• Zaterdag 12 oktober Plantenruilbeurs

De najaarsruilbeurs wordt ditmaal gehouden bij Hoveniersbedrijf de Colm aan de Holterweg in Colmschate. Naast de planten die u meeneemt komt de zaai- en stekclub komt met ruim 500 plantjes, verdeeld over 32 soorten. Zie onze site voor de volledige lijst en voor informatie over de verzorging van de vele bijzondere Salvia’s die aangeboden zullen worden. De start is om 10.30 uur en er wordt zoals gebruikelijk voor koffie/thee gezorgd. Er is op het terrein van de Colm voldoende parkeerruimte. Info op www.deventer.groei.nl

• Dinsdag 22 oktober – Lezing Romke van der Kaa

In zijn lezing zal Romke aangeven hoe (gecontroleerde) verwildering in de tuin minder werk en meer plezier kan opleveren. Een uitdagend thema! U bent hiervoor welkom in de Hof van Salland aan de Dorpsstraat in Diepenveen. De lezing start om 20.00 uur. Voor meer informatie onze vernieuwde site www.deventer.groei.nl.

• Maandag 16 december - Workshop kerstdecoratie

De aankondiging voor deze workshop kon niet meer meegenomen worden in ons laatste boekje en daarom wordt hij in deze Nieuwsflits vermeld. Het gaat om een leuk en gezellig tafelstuk, waarvan u op bijgaande foto een voorbeeld ziet. De workshop onder leiding van Miranda Clappers vindt plaats in de Schalm aan de Dreef in Deventer en de kosten bedragen all-in € 32,50. Op www.deventer.groei.nl vindt u de volledige informatie, ook over hoe u zich kunt opgeven.

• Tenslotte zijn we op zoek naar een opvolg(st)er voor Erica als secretaris binnen ons bestuur. Erica heeft er inmiddels maar liefst 14 jaar bestuurswerk opzitten en heeft besloten om ons bestuur bij de volgende ALV te verlaten. We hopen dat er onder onze leden iemand is, die bereid is haar werk over te nemen en samen met de overige leden van het bestuur mooie programma’s vorm te geven. Hebt u belangstelling, neem dan eens vrijblijvend contact op met Erica via groeienbloei.erica@live.nl  of 0570-658121 dan wel met Cor Koppert via corkoppert@gmail.com of 0570-590707.

PS Onze webmaster is de afgelopen weken druk geweest met de omzetting van de ‘oude’ website naar de ‘nieuwe’. Wij zijn enthousiast over het resultaat. U ook? Hebt u nog suggesties voor verbetering, laat het ons weten.