Intranet

Wijzigingsformulier Sprekerslijst

Gebuik onderstaand formulier om je gegevens te wijzigen.
Het formulier bestaat uit 3 stappen:

  1. Wijzigingen in je persoonlijke gegevens.
  2. Nieuwe lezingen, cursussen of workshops.
  3. Categorieën selectie.

Aan het einde krijg je nog een volledig overzicht van de ingevulde gegevens. Daarna kun je de gegevens versturen.

Persoonlijke gegevens - Stap 1/3

Vermeld hieronder welke persoonlijke gegevens (naam, adres, telefoon, e-mail, ...) zijn gewijzigd.

Vermeld hieronder welke algemene gegevens (honorarium, km vergoeding, reisafstand, overige kosten, ...) zijn gewijzigd.

Vermeld hieronder welke lezingen, cursussen of workshops vervallen zijn.

Digitale lezingen (AUB aanvinken)

Optie A: De spreker verzorgt de presentatie (lezing, demo, workshop, ….) zelf vanuit zijn of haar eigen omgeving, met eigen techniek. Met andere woorden: de spreker regelt zelf de host (zoom bijvoorbeeld) en er is iemand aanwezig die vragen via de chat kan doorgeven of de spreker leest deze vragen zelf.
Optie B: De spreker verzorgt graag een digitale presentatie maar de afdeling zorgt voor de techniek. Dat wil zeggen dat de afdeling de hosting verzorgt en eventuele vragen coordineert. Daarbij kan de spreker vanaf zijn eigen computer (thuis) de presentatie geven, of de spreker komt daarvoor naar een locatie waar ook 1 of 2 bestuursleden aanwezig zijn. In het laatste geval verzorgt de afdeling ook de opname (camera en geluid) van de lezing.

(meerdere keuzes mogelijk)