Maashorst

Blij met je tuin?

De tuin van een aantal willekeurige leden kreeg afgelopen jaren de aandacht van een tuinontwerpster.
Wil je meer weten over deze tuin- en landschapsontwerpster: www.carlarovers.nl

Vormgeving van de leefruimte interesseerde Carla altijd al. Jarenlang is ze werkzaam geweest als bouwkundig engineer/architectonisch ontwerper. Tijdens deze periode heeft ze vormgegeven aan woon- en utiliteitsbouw en hun aansluiting op de buitenruimte.

Naast de bebouwde omgeving heeft ze zich verdiept in de groene stedelijke en landschappelijke buitenruimte. Ze ronde haar studie richting Tuin- en Landschapsinrichting af aan de University of applied sciences Van Hall Larenstein in Velp. Sinds januari 2015 werkt ze bij Plancompagnons Landschapsarchitecten bnt. Hier richt ze zich onder andere op het schrijven van inventarisatie, analyse en visievorming en -rapportage, het ontwerpen en uitwerken van landgoederen, schoolpleinen, inrichting van wandelroutes, havens, zorginstellingen, particuliere tuinen en beplantingsplannen.

Verder heeft ze haar eigen bedrijf: 'Carla Rovers Vormgeving stad en landschap'  waar ze de vormgeving van de 'groene ruimte' met kunst en element vormgeving combineert.

Hiernaast / onder zijn een 11-tal tuinen van leden te zien die door Carla van algemeen advies zijn voorzien.