s-Hertogenbosch

Bestuurslid

Wij hebben allemaal hart voor tuinieren, genieten van activiteiten op dat gebied en willen graag dat Groei en Bloei ’s Hertogenbosch e.o. blijft bestaan. Maar dat vereist wel dat er voldoende bestuursleden zijn. Wie voelt zich zo betrokken dat hij/zij ons een handje wil helpen?

Het bestuur is nog op zoek naar een bestuurslid die zich samen met hun wil inzetten voor de leden en de actieve werkgroepen op het gebied van Activiteiten, Bloemschikken en Moestuinieren te ondersteunen.

Denk je met jouw talenten bij te kunnen dragen aan een bloeiende, gezellige en bruisende vereniging neem dan contact op met het bestuur via bestuur(at)hertogenbosch.groei.nl

Lid Activiteitengroep

Ben je enthousiast lid van Groei & Bloei 's-Hertogenbosch e.o.? Heb je goede ideeën voor het jaarprogramma en organiseer je graag uitjes? Dan is de activiteitengroep op zoek naar jou. Voor meer informatie of aanmelding kan je contact opnemen met Christine Maas via activiteiten(at)hertogenbosch.groei.nl