Noordoostpolder

Jubileumavond

De avond is geweest.
In de krant was dit te lezen:
Ook op de facebook pagina van Groei&Bloei is alles terug te lezen en zien:
FB Deel 1
FB Deel 2
FB Deel 3
Foto's op onze eigen fotopagina.

Groei&Bloei Kerstavond
16 December 2019
Aeres Balkan 16 Emmeloord
Zaal open 19:00 uur; aanvang 19:30 uur

Op deze avond wordt ons 60-jarig jubileum gevierd. Reden voor een extra feestelijke avond met een leuk programma. Kom je ook?
De avond begint met een spetterende demonstratie van bloemisterij Kleefstra uit Emmeloord.
Stien en Liza laten ons zien hoe je de mooiste kerstcreaties maakt.
Beide zijn gek op hun vak en daarbij hebben zij kwaliteit, originaliteit en passie voor bloemen hoog in het vaandel.
Met deze demonstratie willen zij ons enthousiast maken voor dit mooie vak en geven ze ons een kijkje in de wereld van bloemen en planten.
Maar naast deze demonstratie, zullen onze ‘eigen’ bloemschikkers óók aanwezig zijn.
Zij zullen ons met hun creaties met het thema ‘feestelijke tafelversiering’ zeker ideeën geven om zelf aan de slag te gaan.
Alle gemaakte stukken gaan de verloting in. De lootjes hiervoor zijn op de avond zelf te koop.
En omdat we deze avond tevens het 60-jarig jubileum van de Groei&Bloei afdeling Noordoostpolder vieren, maken we de avond extra feestelijk.
Er zullen hapjes en drankjes worden aangeboden en wellicht maak je kans om deze avond deel te nemen aan één van de mini-workshops.
Een extra reden om te komen dus!
Iedereen is welkom op deze avond.
Leden hebben gratis entree, niet leden betalen € 5,00