Gooi-Noord

NIEUWSFLITS nr. 14 d.d. 15 november 2019

Voor u ligt alweer de laatste Nieuwsflits van dit jaar. Voor meer informatie verwijs ik u naar de website www.gooi-noord.groei.nl .

Ik verwelkom Janneke Karssen, die mij komt helpen met de website. In verband met het nieuwe jasje van de website, volgen wij deze maand 2x een cursus van Groei & Bloei om weer helemaal uptodate verder te gaan in het nieuwe jaar.

Ik wens u vast een gezellige feestmaand.

Julia van Otterloo, webmaster.

Lezing: 'Onze tuinen en klimaatverandering' door Paul Machielsen

Heeft het veranderende klimaat, of heeft het weer in zijn algemeenheid, invloed op onze tuinen? Hoe reageren planten en welke maatregelen moeten we nemen om onze tuinen toekomstbestendig en duurzamer te maken? Hoe kunnen we het klimaat in een bebouwde omgeving beïnvloeden en waarom zijn, vooral 'groene tuinen' van groot belang?

Paul Machielsen is deze avond onze expert en geeft een antwoord op deze (actuele) vragen. Hij is werkzaam bij Abbings Buitenhof in Zeist.

• Locatie:    Het Trefpunt, Lorentzweg 59 (hoek Ceintuurbaan), 1402 CC  Bussum.
  • Aanvang:  20.00 u
  • Toegang:  Leden gratis, niet-Leden  € 2,50.

Bloemschikken o.l.v. Co Amesz (les 4)

Gonnie Gerritsen organiseert al 35 jaar! bloemschikken voor gevorderden onder leiding van de inspirerende bloemenarrangeur dhr. Co Amesz.  Er zullen weer 4 lessen gegeven worden, maar losse lessen zijn ook mogelijk. Er is nog plaats!    Heeft u belangstelling hiervoor, neemt u dan contact op met Gonnie Gerritsen.

LET OP: NIEUWE LOCATIE!

• Data:          donderdag: 3 en 24 oktober, 7 november en 12 december.

• Tijd:            19.30 tot 21.30 u.

• Plaats:        Wijkontmoetingscentrum Spieghelwijck, Iepenlaan 354 A, 1406 RG  Bussum.

• Kosten:      Leden € 42,00      niet-Leden:  € 46.00; losse lessen:  € 12,50.

• Info & aanmelden: Gonnie Gerritsen-Loggere, Tel.: 035-5314892,  hethazeleger@gmail.com