Soest
Nieuwsflits

Redactie: Steef Buijtenhuis

Kerstdemonstratie 2019

Woensdagavond 4 december 2019 Kerstdemonstratie in IDEA.

Bijna is het zover: de kerstdemonstratie in samenwerking met Groei & Bloei Baarn en FLORAL ACADEMY.

Deze zal worden verzorgd door vier studenten van de DFA opleiding van Floral Academy o.l.v. BEN CLEVERS.

Floral Academy is een bloemenvakschool voor volwassenen en biedt deeltijdonderwijs in de bloemsierkunst aan. Ze leiden op tot vakbekwaam bloemist; met deze opleiding kun je aan de slag als ondernemer of medewerker in de bloemisterijbranche.

Ben Clevers verzorgt bloemversieringen voor evenementen en speciale opdrachten voor diverse nationale en internationale bekendheden.
Ook verzorgt hij regelmatig workshops en demonstraties in vrijwel alle Europese landen, Amerika en Azië. Hij behoort tot de crème de la crème van de Nederlandse bloemsierkunst.
Tevens werkt hij als gastdocent voor de Floral Academy Elso Post.

Thema voor deze avond is: KLEUR

Tijdens de demonstratie worden kerstarrangementen gemaakt, waarbij kleur, sfeer, stijl en vormgeving op elkaar aansluiten.

Er zullen o.a. traditionele kerstkleuren, trendy kerstkleuren, mysterieuze kleuren en rustige kleuren worden toegepast. De kleurcontrasten en combinaties worden natuurlijk toegelicht.

Het belooft een inspirerende kleurrijke avond in kerstsfeer te worden.

Ook wordt er een 'doe-het-zelf' bloemstuk gedemonstreerd.

Wij hopen dat u zo geïnspireerd wordt, dat u zelf ook aan de slag wilt gaan.

Tijdens de avond kunt u een beschrijving van de werkwijze en materialenlijst (met foto) van dit "DIY" bloemstuk opvragen. Deze zal u dan per e-mail worden toegezonden.

Wilt u ideeën en inspiratie voor mooie kerstcreaties?

Kom dan woensdagavond naar Idea!

En wilt u niet zelf uw kerststuk maken? Kom dan ook, want de gemaakte "unieke" kerstarrangementen worden verloot onder de aanwezigen in de zaal.

Dus op naar Theater Idea, Willaertstraat 49 te Soest.

Entreeprijs: leden € 5,00 / niet leden € 7,00

Zaal open: 19.15 uur / Aanvang: 19.30 uur

Ledenkorting

Onderstaande bedrijven geven korting op vertoon van uw ledenpas 2019  (Aanbiedingen uitgezonderd)